menu
ثبت نامlineورود

۱۷ مهر ۱۴۰۳

0

like

0

comment

22

view
share

🧑‍🏫5 مزیت اصلی داشتن معلم نیتیو زبان انگلیسی🟣

0

like

0

comment

22

view
share

داشتن معلم نیتیو زبان انگلیسی چه تاثیری در یادگیری دارد؟!

در بین مهارتهای مختلف در زبان‌آموزی، مهارت گفتاری زبان انگلیسی اهمیت بالایی دارد. از دلایل اهمیت این مهارت میشه به ( ارتباط موثر، تقویت اعتماد به نفس و ...) اشاره کرد.

از طرف دیگه اهمیت این مهارت برای زبان‌آموزانی که قصد مهاجرت و سفر به دیگر کشورهای دیگه رو دارند؛ قابل توجه هست. پرورش مهارت گفتاری، امکان دریافت شغل مناسب را فراهم می‌کند و موجب راحتی زبان آموزان در کشورهای مختلف می‌شود.

تقریباً 70% از زبان‌آموزان معتقدند که مهارت گفتاری، مؤثرترین روش برای برقراری ارتباط در زندگی روزمره و شرایط حرفه‌ای است.

یادگیری مهارت‌های گفتاری از معلم نیتیو زبان انگلیسی، بهترین روش برای پرورش این مهارت است. داشتن معلم نیتیو مزایای زیادی داشته، که از بین اون‌ها میشه به یادگیری تلفظ صحیح کلمات، درک عمیق‌تر، فیدبک فوری، یادگیری اصطلاحات غیررسمی و... اشاره کرد.

از طرف دیگه، 80% از زبان‌آموزان معتقدند که یادگرفتن اصطلاحات غیررسمی و محاوره‌ای از معلمان نیتیو مفید است. با ما همراه باشید تا در این مقاله از هوگه، به بررسی کامل تاثیر معلم نیتیو انگلیسی بر یادگیری مهارت‌های گفتاری می‌پردازیم!

 

5 مزیت اصلی داشتن معلم نیتیو زبان انگلیسی

طبق آمار، 80% از افرادی که به کشورهای دیگر سفر می‌کنند، معتقدند که داشتن مهارت‌های گفتاری بهشون کمک کرده تا در مکالمات روزمره و تعاملات اجتماعی بهتر عمل کنند. یادگیری زبان از یک معلم نیتیو انگلیسی، مزایای فراوان دیگری هم دارد که در ادامه به بررسیشون می‌پردازیم!

 

شماره 1: تلفظ و تناسب صحیح 

تلفظ و تناسب صحیح کلمات، اولین مزیت یادگیری زبان از معلم نیتیو زبان انگلیسی است. افراد با فراگیری زبان انگلیسی تحت نظر معلمان نیتیو، با الگوهای تلفظی صحیح، تناسب ریتم گفتار و نحوه صحیح برقراری ارتباط در محیط‌های حرفه ای اشنا می‌شوند.

به عنوان مثال، زبان آموز بعد از تموم شدن دوره آموزشی توانایی تشخیص و تلفظ درست کلمات را دارد. از طرف دیگه، مکالمات بین فردی رو بهتر متوجه می شود.

 

شماره 2: ساز و کار فرهنگی و جزئیات 

یکی دیگه از مزایای یادگیری زبان از معلمان نیتیو، درک عبارات و ضرب المثل‌ها بوده و به آگاهی از اشارات فرهنگی و توانایی انتقال و تفسیر جزییات ظریف کمک می کند.

تقریبا همه زبان آموزان درطی مسیر آموزش خود با عبارت‌ها و اصلاحات مختلف روبرو میشن که یادگیری و درک شون گاهی اوقات دشوار و زمان بر است. این جاست که اهمیت معالمان نیتیو پر رنگ می شود.

 

شماره 3: بهبود درک شنیداری 

مزیت سوم، پرورش مهارت گفتاری تحت نظر معلم نیتیو زبان انگلیسی، قرار گرفتن در معرض لهجه صحیح و بهبود درک شنیداری کلمات است. این موضوع تاثیر زیادی در توسعه مهارت‌های شنیداری داشته و تعامل با افراد نیتیو را آسان‌تر می‌کند.

به زبان ساده تر، شنیدن تلفظ صحیح کلمات به مرور در درک شنوایی (فهمیدن عبارات و جملات) ما تاثیر خواهد گذاشت. همین امر موجب شده که به مرور زمان سرعت درک شنیداری ما نیز، افزایش یابد.

 

شماره 4: افزایش اعتماد به نفس و روان‌سازی 

افزایش اعتماد به نفس، مزیت چهارم یادگیری زبان انگلیسی از معلمان نیتیو است. این مزیت موجب افزایش اعتماد به نفس زبان آموز، برای تمرین در محیط‌های گفتاری واقعی و تشویق به شرکت در بحث‌های مختلف می‌شود.

 

شماره 5: بازخورد شخصی و اصلاحات 

اصلاح فوری خطاهای تلفظی و بهبود گفتار فردی، آخرین مزیت فراگیری زبان انگلیسی از معلمان نیتیو هست و بازخورد سازنده‌ای  داره!

زبان آموزان تا زمانی که تلفظ درست کلمات را آموزش ندیده باشند، توانایی اصلاح ایراداتشون رو ندارند. به همین دلیل، پرورش مهارت گفتاری تحت نظر معلم نیتیو انگلیسی، به زبان آموزان در تشخیص و اصلاح ایراداتشان کمک می کند!

 

جمع بندی و نظر هوگه درباره یادگیری مهارت گفتاری از معلم نیتیو انگلیسی 

یادگیری مهارت گفتاری زبان انگلیسی تحت نظر یک معلم نیتیو، تأثیر زیادی در بهبود گفتار، تلفظ و درک زبان آموزان دارد.

معلم نیتیو با تسلط به زبان و فرهنگ انگلیسی، به دانش‌آموزان کمک می‌کنه تا با ساختارهای فرهنگی و اجتماعی کشور مقصد آشنا شوند. از طرف دیگر تعامل زبان‌آموز با معلم نیتیو ، به منزله فرصتی برای قرار گرفتن در شرایطی مشابه با شرایط پس از مهاجرت و سفر به کشورهای دیگر است.

به همین دلیل، پرورش و تقویت مهارت گفتاری انگلیسی تحت نظر معلم نیتیو اهمیت زیادی داره  و یکی از کارهای واجب برای زبان‌آموزان است.

 

 

سوالات متداول

چرا باید از معلم نیتیو زبان یاد بگیرم؟

معلم نیتیو به زبان‌آموزان کمک می‌کنه تا زبان رو به صورت طبیعی یاد بگیرن و تلفظ و اصطلاحات صحیح رو آموزش ببینند.

یادگیری مهارت گفتاری چه مزایایی دارد؟

یادگیری مهارت گفتاری مزایای زیادی داره. از دلایل اهمیت این مهارت میشه به ( ارتباط موثر، تقویت اعتماد به نفس و ...) اشاره کرد.

چطور می توانم بهترین معلم نیتیو زبان انگلیسی متناسب با سطح خودم را پیدا کنم؟ 

کافه زبان هوگه، دارای بهترین معلمان نیتیو انگلیسی زبان در سطوح مختلف است.

comment

نظرات

همه 0

ارسال